مصاحبه آرشیو خبر ها
موضع طرفداران یوونتوس در مورد انتخاب ساری

موضع طرفداران یوونتوس در مورد انتخاب ساری

 

تقابل موافقان و موافقان انتخاب ساري به عنوان سرمربي جديد يوونتوس اگرچه هنوز در ساعات ابتدايي خودش است و جايي فراتر از دنياي اينترنت نداشته اما در روزهاي پيش‌رو تعيين‌كننده دورنماي كلي مواجهه هواداران و تيفوسي‌هاي يووه با مربي 60 ساله و جديدشان است.

 

ماسیمو پاوان خبرنگار توتویووه و یكی از خبرنگاران متمایل به یوونتوس در گفتگوی تلفنی با Radio Bianconera با اشاره به ورود قریب‌الوقوع او به تورین، از لزوم همراهی با او برای سامان دادن فوری به شرایط تیم صحبت كرده است.

 

آنچه من از مجادلات طرفداران یووه در نقاط مختلف دنیا خصوصاً ایتالیا از طریق دنبال كردن هشتك ساری و یووه در پلت‌فورم‌های اجتماعی دریافته‌ام رویارویی 50 به 50 آنها با انتخاب او به عنوان سرمربی جدید یوونتوس است. موضوعی كه در كمتر از 48 ساعت نخست این انتخاب آشكارا به چشم می‌خورد كه البته همانقدر كه برخلاف پیش‌بینی‌های اولیه چندان ناامید كننده نیست اما قابل پنهان‌كاری نیز نیست.
برگزیدن ساری از سوی یوونتوس هرگز یك شوی تبلیغاتی یا انتخاب گزینه‌ای اجباری و از سرناچاری نبوده است. او یكی از مربیان بزرگ حال‌حاضر فوتبال ایتالیا است و تیم‌های تحت هدایت او در كنار زیبا بازی كردن همیشه شانس نخست برنده شدن را داشته‌اند؛ درست همان «تركیبی» كه یوونتوس به دنبال آن است. شاید او سن بالایی داشته باشد اما بر خلاف همكاران دیگرش در ایتالیا (مثل كاپلو) هنوز انگیزه‌های پرشمار و آرزوهای دست‌یافتنی فراوانی دارد.
معتقدم از مائوریتسیو ساری در تورین باید بدون حاشیه استقبال شود و از رفتارهای غیرحرفه‌ای و دامنه‌دار و فرسایشی با او خودداری شود. او باید شروع خوبی داشته باشد به همین خاطر فراهم شدن شریط مناسب برای ارزیابی شرایط تیم مهم‌ترین موضوعی است كه باید در خدمت او باشد.

 

گفتنی است مراسم معارفه و پرسش و پاسخ مائوریتسیو ساری با خبرنگاران ساعت 13:30 روز پنجشنبه سی‌ام خردادماه با حضور مدیران یووه و شماری از بازیكنان در باشگاه یوونتوس برگزار خواهد شد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: